søndag 23. desember 2007

BURSDAGSFEIRING!

Skal ikke skrive tidenes innlegg om bursdagen min, men føler den fortjener litt spalteplass uansett. Det er jo ikke hver dag man har bursdag i Afrika!!
Dagen opprant med kort på hodeputa og ballong på veggen! Var vel egentlig ingen ballong men en oppblåst kondom... Hva skal man si?? Man tar hva man har.. Jeg ble hvertfall veldig glad!! La meg først og fremst si at jeg aldri noensinne kommer til å glemme denne bursdagen... Hvis dere leser dere litt tilbake på bloggen og kommer over innlegget fra likhuset kan jeg jo fortelle at dette var på bursdagen min.. Sære greier!
Dagen gikk med til avslapping på Namas, kun avbrutt av bursdagstelefoner fra Norge! Helt nydelig, faktisk! Jentene ringte (takk, snupper), familien ringte, Oliver ringte og jeg var veldig rørt! Uansett; på kvelden startet feiringen... Vi hadde bestilt bord på Joe´s Beerhouse, 14 stk totalt, og hadde en fabelaktig middag. God mat, god service og latter og moro fra ende til annen. Fikk til og med bursdagssang, påspandert middag, vin og drinker. Pluss noen veldig morsomme shots som Hanne kom med... Blant annet en ”Giftig Dverg” som var kjempegod! Ha ha

Fra Joe´s gikk ferden til Funky Lab der vi danset som gale hele kvelden! Bartenderne kunne ikke unngå å få vite at jeg hadde bursdag og da var det 7 shots på disken med en gang. På huset! Moro! DJ´n var også kjempehyggelig og hadde ikke noe imot våre musikkønsker og favorittlåtene kom rullende som perler på ei snor. Da Funky Lab stengte bar ferden hjem, men festen var ikke over! Jeg, Synne, Bjønna, Odin, Hanne og Kristine ville ha naschspiel og brukte noen timer på å lage talkshow, nyhetsinnslag og litt ymse fra Namibia.. Synne var kameramann og fikk alt på tape... Vi fikk oss en ekstremt god latter dagen etter når vi så på opptaket for å si det sånn. Vi krabbet i seng rundt kl 06 og jeg sovnet glad og fornøyd etter en heidundranes god bursdagsfeiring. Tusen takk alle sammen!


Ingen kommentarer: