onsdag 2. januar 2008

EPILOG

Thank you´s...

I wanna dedicate this piece to the great firemen of Windhoek Emergency Services. You work your asses of, every day, to save lives... And still you found time to give a little weegie like me a great time!! Thank you for showing me so much love during my stay in Namibia. And thank you for showing me Windhoek. The city feels like a second home to me, and wednesdays will never be the same without Remix☺
I will always expect to see the tower of HQ behind every building, and each time I hear firetrucks in Oslo my heart will jump.

Mario, Abez, Steven, Otto, Speedy and Gino, and all you other great people at the brigade; you´re my guys!! Thank you from the bottom of my heart! Love always...

And Dirkie... I do believe....












Jess folkens... Da er eventyret over. Etter en hyggelig julefeiring og en brukbar nyttårsfeiring sitter jeg hjemme i Oslo, dagen før skolen begynner. Jeg klarer ikke helt å fatte at reisen er over, jeg har liksom ikke landet enda. I morgen begynner skolen, tilbake til virkeligheten. Vil gjerne si noen ord om turen, men det er vanskelig. Det gjør fortsatt vondt å være her i Norge, så langt unna byen som har blitt et hjem, og menneskene som har blitt gode venner. Jeg har opplevd så mye, sett så mye fantastisk og møtt så mange herlige mennesker. Jeg hadde aldri i mitt liv trodd turen skulle bli så til de grader bra, jeg har fått venner for livet. Venner som fortsatt befinner seg i Windhoek og venner jeg treffer på skolen i morgen. Sykehuspraksisen har vært særs spennende og lærerik, makan til flotte leger og sykepleiere skal man lete lenge etter. Namibia er et fantastisk land, Windhoek er en fantastisk by. Jeg har fått oppleve ting jeg aldri i verden ville fått oppleve i Norge, både med tanke på det sykepleiefaglige og det personlige plan. Er jeg heldig får jeg oppleve Windhoek og Namibia igjen, nå er fokuset rettet mot det avsluttende studiet. Jeg vil anbefale alle om å oppleve kontinentet Afrika, da spesielt Namibia. Tro meg det er verdt det!

Da gjenstår det bare å takke de 12 andre studentene jeg reiste med for at de har vært med på å gi meg en opplevelse for livet!! Folkens; HEY HEY HEY, SNOWFLAKE...



OPPDRAG UTFØRT!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har lest litt på bloggen din, høres ut som du opplever mye!

Kine sa...

"Ring ring whos calling thats the weegee-girls on the phone, we're calling now to say that we do wanna come home. Please take us back to the place our heart says we beloong - THE SITUATION IS OUT OF CONTROL.

I hope you know, I hope you know, that this got everything to do with you. I feel so low, let's work things out......but big girls do cry"

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Estabilizador e Nobreak, I hope you enjoy. The address is http://estabilizador-e-nobreak.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

I will not concur on it. I over nice post. Specially the designation attracted me to read the unscathed story.

Anonym sa...

Easily I assent to but I think the list inform should acquire more info then it has.