tirsdag 18. september 2007


Dag 3, mandag 17. September 2007.
Jeg våknet kl ni og var lys våken. Herlig. Tok en kald dusj, kledde meg og tuslet ned på verandan her for å ta en kopp kaffe. Der traff jeg resten av reisefølget: Alice, Trude, Anne, Kristine og Tom Arne, som hadde ankommet byen tidlig tidlig. De var ødelagte stakkars og ventet på rom. Kine kom ned og jeg, Synne og Kine stakk på Mojito og spiste god frokost bestående av pannekaker, musli, frisk frukt og sirup. Og selvfølgelig juice og kaffe. Etter dette tuslet vi ned til Waterfront igjen (kjøpte Bape t-skjorte på veien!!), fin tur for så vidt, og møtte min gudinnemor Inge på et annet kjøpesenter i området: Clockwork. Vi hadde en utrolig hyggelig lunsj der vi diskuterte healing og homøopati og hadde det veldig kos. Da vi sa hadet til Inge tuslet vi tilbake på Waterfront-senteret og shoppet vilt til kl syv på kvelden. Sykt!!
Da var vi rimelig slitne og satt oss ned og bestilte oss en drink hver (Mojito). De andre joinet oss og det ble til at vi spiste middag der også; kylling og soppsaus → nydelig! Etter dette tok vi taxi hjem og hoppet rett til sengs.

1 kommentar:

Fredrik sa...

dere skriver morsomt saa dette skal bli goy aa folge utover hosten. lykke til :)